Prijzen incl. btw excl. verzendingskosten
Op voorraad levertijd circa 2 - 5 werkdagen.
Speciaal ontwikkelde teflonverfrol o.a. voor modelbouw.
- Productnr.: MPR-002
Waarom kopen bij Veldbaanshop.nl
- De speciaal webwinkel voor Veldbaan & Wheatering
Betaal in 3 keer met 0% rente geen BKR vanaf
€ 100,00 met in3- Betaalmogelijkheden w.o. achteraf en termijnen
- Afhaalmogelijkheid op kantoor en beurs.
- Versturen met Post.nl en DHL
- Voldoen wel aan regels ACM en AVG
MPR-002 Midi-rollerset 31x15 mm inhoud 8 stuks
Teflonschuim verfrollertjes voor speciale verfklusjes op maar of bijvoorbeeld voor het drybrushen van grotere opervlakken.
Het Minirollertje voor eenvoudig, strak, gedetailleerd, schoon en snel schilderen, lijmen, sjabloneren, rollen. Geschikt voor verf, lak, Inkt en lijm, polyester, epoxy op zowel water als terpentine, aceton, thinner basis.
Inhoud.
- Houder
- 8 Midi Teflon verfrollertjes 31 mm lang 15mm dik
- 1 magnetische losse as
- 1 Gaasje voor in uw schoonmaakpotje
- 1 handig opbergblikje voor uw rollertjes
Reserve rolletjes die vindt u bij de tab: Toebehoren
Product: | Gebruiksklaar |
Verpakking: | Doosje |
Fabrikant: | Mini-Roller |
Geproduceerd in: | Nederland |
Lengte: | 31 x 15 mm |
Materiaal: | Teflonschuim |
Toepassing: | Modelbouw, verlijmen |
Voor o.a. de modelbouwer verfrollertjes verkrijgbaar in diverse maatvoeringen voor speciale verfklusjes op maar of bijvoorbeeld voor het drybrushen van grotere opervlakken.
Met het Minirollertje ideaal voor eenvoudig, strak, gedetailleerd, schoon en snel schilderen, lijmen, sjabloneren, rollen.
Toepasbaar voor verwerken van verf, lak, Inkt en lijm, polyester, epoxy op zowel water als terpentine, aceton, thinner basis. Het type oplosmiddel kunt u vinden op de verpakking van deze producten.
De zachte Teflonschuim rollertjes zijn in 10 seconden te reinigen omdat het rollertje zelf geen verf opneemt , het zit alleen aan de buitenkant van het rollertje, dat komt omdat deze rollers een gesloten cel hebben.
Bestand tegen water,terpentine, thinner, aceton, IPA .
Instructie hoe het minirolletje te gebruiken
Gebruiksaanwijzing zachte Teflon Miniroller.
Het rollertje verlicht meteen al uw werk.
Is in seconden weer schoon en droog voor het volgende klusje.
Wat kunt hiermee uitrollen? Werkelijk ALLES, Verf, Lijmen, Inkten, Polyester, Epoxy, alles op water, thinner, aceton, en terpentine-basis zelfs witte houtlijmen en schuim/constructielijm is geen probleem.
Na het aanbrengen van de lijmen, polyesters, en epoxy meteen 15 seconden goed schoonspoelen in het schoonmaakmiddel wat door de fabrikant is aangegeven, voor polyester en epoxy en 2 componenten is aceton het beste schoonmaakmiddel. De gemakkelijkste manier om hier mee aan de slag te gaan is als volgt.
- Leg standaard een velletje dubbelgevouwen keukenpapier naast u neer en een dubbel stukje aluminiumfolie, of een stukje karton de aluminiumfolie 25 x 25 cm even in elkaar drukken en dan weer recht strijken zodat het een beetje ruw wordt.
- Doe nu een klein beetje verf, lijm, of iets anders op de folie, of het stukje karton of doop gewoon het rollertje in de verf, kit of een ander medium en rol dit een beetje uit met uw rollertje zodat hij helemaal bedekt is en u kunt aan de slag.
- Als er niks meer op het rollertje zit gewoon weer over de folie of het kartonnetje halen en hij is weer vol. U kunt de verf ook meteen op het te schilderen object aanbrengen en daarna goed uitrollen.
Belangrijk:
U hebt een stukje gaas bijgeleverd gekregen, doe dit met de bolle kant naar boven in het potje waar u de terpentine, thinner, aceton, water of een ander oplosmiddel heeft zitten, vul het potje voor ongeveer één derde dat is genoeg.
Dit stukje gaas zorgt samen met het magneetje wat in het rollertje zit ervoor dat het Teflonschuim zeer snel schoon is. Bent u klaar met schilderen, rollen of lijmen, rol dan het rollertje gedurende 15 seconden snel heen en weer over het gaasje in het potje met de vloeistof, daarna goed over het keukenpapier rollen ook de zijkant afvegen en hij is weer droog en schoon voor het volgende klusje.
Beoordeling van recensies in de winkel:
De recensies worden als volgt beoordeeld:
- Klanten ontvangen een link om de producten te beoordelen. Dit is een gepersonaliseerde link die alleen wordt gegeven aan consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk bij ons hebben gekocht.
- We beoordelen beoordelingen van onze producten voordat we ze publiceren. Elke beoordeling wordt afzonderlijk gecontroleerd om te bepalen of deze is gemaakt door een consument die de goederen of diensten daadwerkelijk bij ons heeft gekocht. Activering vindt op zijn vroegst na 24 uur plaats.
Hiermee voldoen wij aan de wettelijke eisen Europese Unie omschreven in richtlijn (EU) 2019/2161
Ik heb besteld, waar zie ik de status van mijn bestelling?
De status van uw bestelling kunt u inzien via uw persoonljke klantomgeving. U logt in met uw e-mailadres en inlogcode in "Mijn Account" rechtsboven in de webwinkel.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
U kunt uiteraard uw bestelling afhalen. Dat kan op zaterdagochtend van 10.00 - 12.00 op ons kantooradres in Katwijk aan Zee. Alleen op afspraak. Wij hebben geen winkel en showroom.
U vindt ons kantooradres via deze link
Komt u met het OV dan uitstaphalte Vuurbaakplein
Afhalen op de beurzen (Zie beursagenda) in Houten op de Expo aldaar. Adres via deze link
Hoe kan ik controleren of de bestelling u heeft bereikt?
Zodra u een bestelling geplaatst heeft wordt een melding gegeven of de bestelling geplaatst is.
U ontvangt u per e-mail een bevestiging. Ook kunt u inloggen in uw persoonlijke omgeving als u een klantenaccount heeft aangemaakt tijdens de bestelprocedure, of reed klant van ons bent.
Via "account gegevens" kunt u de status van uw bestellingen bekijken. Mocht u geen bevestiging per e-mail ontvangen of staat uw bestelling niet in uw besteloverzicht neem dan contact op. Wij zijn bereikbaar 071-8886188 of 06-13213794
Een bericht via het contactformulier kan uiteraard ook. Deze vindt u via deze link
Wie verzorgd de verzending van mijn pakket?
Al onze bestellingen worden bij u afgeleverd door POSTNL. of DHL. U maakt de keuze van de vervoerder in de checkout.
Daar kiest u ook hoe uw pakket verstuurd moet worden. Een track en tracenummer komt uit de systemen van POSTNL en DHL direct naar u toe.
Bezorgingsdagen (o.v.b.)
Verzending op: | 1e bezorging: | 2e bezorging (na 1e) |
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag |
Let op: Indien u tijdens het bestellen een fout in de adressering hebt gemaakt, informeer ons z.s.m. dan kunnen wij intern e.e.a. nog proberen te wijzigen. Fout geadresseerde pakketten komen in de regel na enkele dagen weer retour. Wij nemen dan contact met u op voor de juiste gegevens.
Meer informatie overBetalen bij Veldbaanshop.nl
Betalen kunt u via onze betaalprofider Multisafepay. Deze betalingen lopen via een versleutelde en dus veilige SSL verbinding. Meer info over onze betaalmogelijkheden via deze link
Wij bieden u een breed scala aan betaalmogelijkheden. Daarnaast kan ook contact bij afhalen worden afgerekend.
Op de beurs en afhalen kantoor kunt u betalen met pin.
Binnen Nederland adviseren wij Ideal-betaling via uw eigen bank.
De betaalmethode in de webshop checkout:
- iDeal
- Betalen bij afhalen kantoor en beurs
- Vooraf zelf overboeken
- Bancontact
- GiroPay
- SofortBanking
- Diverse credit cards
- Vooraf overmaken.
- PAYPAL (+3,4%)
Bij PayPal transacties zal er 3,4% van het totaal bedrag bovenop de totaalprijs komen. Dit zijn de PayPal transactie kosten. Alle overige betalingsmogelijkheden berekenen wij c.f. de wettelijke regels geen extra kosten.
Ik krijg een foutmelding dat mijnbetaling niet is gelukt. Wat nu?
Er kan altijd iets fout gaan. Krijgt u een foutmelding bij het betalen, controleer uw gegevens. Blijft de foutmelding komen, geen probleem, meld het ons en dan gaat er gezorgd worden voor een passende oplossing.
Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren 071-8886188 of 06-13213794. Een email kan ook.
Ik wil mijn pakket op een ander adres laten bezorgen, kan dat?
Uiteraard is het mogelijk uw pakket op een ander adres te laten bezorgen. Dat kunt u aangeven tijdens de bestelprocedure.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Wij streven er naar om binnen 2-3 werkdagen uw zending gereed te maken. Mocht er iets niet leverbaar zijn of iets met de betaling zijn, wij nemen contact met u op.
Let op: mocht u niet thuis zijn (vakantie, of iets anders) zet de periode van afwezigheid bij de toelichting. Houden wij hier rekening mee.
Afleveren bij de buren? ook geen probleem, zetten wij dat op de doos (wel even het huisnummer (s) vermelden).
Bezorgingsdagen (o.v.b.)
Verzending op: | 1e bezorging: | 2e bezorging (na 1e) |
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag |
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten hebben wij hier voor u opgesteld.
Verpakkingkosten zijn in de verzendkosten meegerekend.
Ik heb een verkeerd product gekregen of inhoud is beschadigd.
Fouten maken kan altijd, en een schade aan het product idem. Fout besteld, of het voldoet niet aan de verwachting?
Geen probleem, u stuurt het verkeerde artikel retour. U ontvangt als de fout bij ons of de fabrikant ligt een retourticket.
Schade ontstaan door of tijdens transport, helaas daar kunnen wij niets aan doen. Wij verpakken uw bestelling in stevige dozen. U dient de vervoerder in gebreke te stellen. Advies: Bij grotere bestelling kies Pakket Zeker of DHL zeker
Neem eerst wel even contact met ons op via mail of telefoon.
Meer informatie overWat kan ik zien in "Mijn Account"?
"Mijn Account" is uw persoonlijke klantomgeving. Hier vindt u de status van uw bestelling, de aankopen die u heeft gedaan bij ons. U heeft hier de mogelijkheid om uw persoonlijke data te beheren, nieuwsbrief af te melden enz. Kortom uw eigen informatie beheren.
Ik heb een klacht over het ontvangen artikel.
Heeft u bij de levering van uw bestelling een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk binnen 14 dagen te melde bij onze klantenservice waarbij onze klantenservice samen met u tot een oplossing proberen te komen.
Onze klantenservice kunt u vinden via deze link Ons direct bellen kan ook: 071-8886188 incl. antwoordservice. Wij nemen zo snel mogleijk contact op. Liever via een bcontactformulier ook dat is mogelijk, klik dan hier en u gaat naar het formulier. Omschrijf uw klacht duidelijk, zodat wij ons eenbeeld kunnen vormen.
Garantie
Onze fabrikanten en Veldbaanshop.nl doen hun uiterste best om de hoogste kwaliteit te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een krasje zit ergens wat u storend vindt, een onderdeel rmist, enz. waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Moeilijk doen als het verwijtbaar een productiefout is, dat doen wij niet. Ruilen het artikel om zodat u weer tevreden bent. Wordt er tijdens het transport schade aan het pakket aangericht dan zullen wij de vervoerder hierop aanspreken. Voor schade tijdens het transport zijn wij niet aansprakelijk, maar proberen het voor u op te lossen. Wij adviseren u het pakket met een Extra Zeker dekking te laten versturen.
Ruilen of retourzenden hoe doe ik dat?
Voor het ruilen en retourneren van bij ons gekochte artikelen hebben wij een uitvoerige uiteenzetting op onze website. Naast de FAQ, waar u zich nu in bevind) staat onder het tabje Retourneren e.e.a. uitvoerig omschreven.
Bedrijfsgegevens van Veldbaanshop.nl
Hier vindt u onze bedrijfsgegevens.
Veldbaanshop.nl
Koninginneweg 6
2225 HK 2225 HK KATWIJK
Nederland
Telefoon: 0031 (0)6-13213794 0031 (0)71 8886188
E-mailadres: info@veldbaanshop.nl
KvK nummer 28113513
B T W. nummer NL 0454.35.674.B.01
https://www.veldbaanshop.nl
International Payment: IBAN: NL59 RABO 0167954687 BIC/CIF: RABONL2U
Wij hebben geen fysieke winkel uitsluitend postorder. U kunt uw bestelling afhalen op de beurzen en op ons kantoor op zaterdagochtend vlgs. afspraak.
Afhalen - bezorgen bestelling Veldbaanshop.nl
De prijzen vermeld bij de artikelen op deze website zijn altijd inclusief BTW, maar exclusief de eventuele afhandeling/verzendkosten. Al onze bestellingen worden bij u afgeleverd door POSTNL. of DHL.
Afhalen kan op ons kantoor op zaterdag tussen 10.00 - 12.00 uur op afspraak of op een beurs waar wij aanwezig zijn. Beursagenda vindt u hier
Track & Trace
U ontvangt een track & tracenummer zodra wij uw pakket bij PostNL of DHL hebben aangeboden. Via ons verzendsysteem kunnen wij uw pakket volgen. Voor zowel u als ons een prettig gevoel.
Bezorgingsdagen (o.v.b.) tarieven vindt u hier
Verzending op: | 1e bezorging: | 2e bezorging (na 1e) |
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag |
Indien de postbode ook bij de 2e bezorging niet kan afleveren zal uw bestelling een (werk-)dag later na 13:00 uur opgehaald kunnen worden op een agentschap van PostNL. Het postagentschap zal uw bestelling 3 weken bewaren. U ontvangt een kennisgeving van de door de postbode genomen actie, ook als het pakket bij de buren is afgeleverd
Verpakkingskosten zijn inbegrepen in onze verzendkosten. Verzendkosten zijn incl. btw.
Een toelichting op ons Retour beleid
Niet blij met uw aankoop?
Toch niet blij met uw aankoop? Dan kunt u uw aankoop terugsturen, maar wel binnen veertien dagen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals u dat ook bij ons bijv. op de ruilbeurs zou doen. De kosten voor het terugsturen zijn wel voor uw rekening.
Van retourzending zijn uitgesloten:
- Producten die in opdracht van u speciaal zijn besteld.
- Alle goederen waarvan de (plastic)verpakking/verzegeling zijn verbroken en verpakkingen zijn beschadigd.
Procedure:
Neem even contact met ons op per telefoon (0031 (0)71- 888 61 88), email: info@veldbaanshop.nl en geef aan dat u de bestelling wilt retourneren. Dan zijn wij op de hoogte en kunnen we je wellicht nog een andere passende aanbieding doen. Of u stuurt de producten meteen retour samen met het retourformulier. Wij verzoeken u de originele verpakking te (her)gebruiken. Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht dan zijn de kosten retourzending voor uw rekening.
Retourformulier:
U kunt het retourformulier hier downloaden en uitprinten.
Vul dit in en doe het bij uw retourzending en stuur het terug aan Veldbaanshop.nl, Koninginneweg 6, 2225 HK KATWIJK
Creditering/terugbetaling:
Na ontvangst van de retourzending, zullen wij de producten beoordelen en bij goedkeuring overgaan tot terugbetaling van het door u betaalde bedrag, binnen 14 dagen. Bij problemen of vragen nemen wij contact met u op. Wij gaan uitsluitend over tot creditering als de goederen in onbeschadigde en verkoopbare staat zijn terugontvangen.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Product stuk/beschadigd?
Is het product stuk of beschadigd aangekomen? Neem binnen drie werkdagen even contact met ons op per telefoon (0031 (0)71 888 61 88) en wij bespreken hoe het wordt opgelost. U mag het ook per email op info@modelbus.nl melden. Vermeld u wel het bestelnummer, het product of producten waar het om gaat en wat er precies mis is met het product. We nemen dan z.s.m. contact met u op hoe we het voor u gaan oplossen.
Product ruilen?
Toch niet blij met de aankoop, wilt het ruilen? Dan kunt u het binnen 14 dagen terugsturen. Alleen in originele staat en originele verpakking incl. de bijbehorende losse onderdelen.
De kosten voor het terugsturen zijn wel voor uw rekening. De kosten voor het opnieuw sturen van een bestelling brengen wij in rekening. Ruilen c.q. retourneren op een van de beurzen waar wij aanwezig of op kantoor is altijd mogelijk.
Van ruiling zijn uitgesloten:
- Producten die in opdracht van u speciaal zijn besteld.
- Alle goederen waarvan de (plastic)verpakking / verzegeling zijn verbroken en of beschadigd.
Modelbus.nl is aanwezig op diverse beurzen in Nederland en België.
De NAMAC Ruildag en Modelspoorbeurs worden gehouden in het Expo-gebouw, Meidoornkade 24. HOUTEN, Route-planner ANWB
Alle beurzen zijn geopend van 10.00 tot 15.00 uur, tenzij anders aangegeven
Via de link vindt u de actuele beursagenda van Veldbaanshop.nl